"Wat nooit is betwijfeld, is nooit bewezen."
~ Denis Diderot
 

Telefonische ondersteuning bij reanimatie en paniek voor triagisten

Het kan tijdens elke dienst gebeuren: een paniekerig telefoontje van een familielid of omstander van een bewusteloze patiënt. Na adequate triage zorg je voor direct contact met 112 en stuur je - indien mogelijk - snel een huisarts, maar hoe ondersteun je de persoon aan de telefoon om zo goed mogelijk te handelen totdat hulp ter plekke is?

In deze scholing leer je:

  • telefonische ondersteuning bij reanimatie te geven, in lijn met de NTS en Nederlandse Hartstichting
  • door een stapsgewijze, praktische benadering de situatie zo rustig en overzichtelijk mogelijk te houden

In de scholing wordt geoefend met realistische (telefonische) casuïstiek, waardoor de deelnemer zelfvertrouwen kan krijgen voor het voeren van soortgelijke telefoongesprekken in de realiteit.


Meer informatie

Voor al uw vragen over de bovenstaande training kunt u contact opnemen met:

Femke Moerbeek
T 072 - 527 91 00
E fmoerbeek@dokh.nl

Interesse?

Heeft u interesse in de bovenstaande training en/of wilt u graag een vrijblijvende offerte ontvangen voor een incompany training? Vul dan het onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

*
*
*
*