Zorgaanbieder

De Wkkgz verplicht u zich aan te sluiten bij een Geschilleninstantie. Daarnaast verplicht de Wkkgz u om een onafhankelijk Klachtenfunctionaris aan te wijzen. Deze kan uw patiënt bijstaan in het geval deze een klacht heeft en kan tussen u en de patiënt bemiddelen.

U kunt als arts of verloskundige aansluiten bij zowel de Geschilleninstantie als bij de klachtenregeling (onafhankelijk Klachtenfunctionaris) van DOKh.

De klachtenregeling van DOKh is laagdrempelig én met een persoonlijke benadering. Om escalatie te voorkomen staan wij uw patiënten en cliënten altijd snel telefonisch te woord.

Aangezien wij ook een nascholingsorganisatie zijn vertalen wij de leerpunten uit klachten, geschillen en calamiteiten direct om in zeer laaggeprijsde en soms gratis nascholingen voor iedereen die aangesloten is bij DOKh.

Wilt u aansluiten klik dan op de button aansluiten en vervolgens op uw eigen beroepsgroep. Hier vindt u de aansluittarieven en het nieuwkomersaanbod. Sluit u aan bij de klachtenregeling en de Geschilleninstantie dan krijgt u er een aansluiting bij de calamiteitencommissie kosteloos bij.