FAQ

Fysiek als het kan, online als het moet (en kan) en de meest gestelde vraag hierover 

Waarom krijg ik geen korting als mijn fysieke training omgezet wordt naar een online training? 

Wij kunnen deze vraag goed begrijpen. In tegenstelling tot een fysieke bijeenkomst hebben wij namelijk geen kosten voor de huur van een locatie en ook geen kosten voor catering echter het omzetten van een fysieke training naar een online training vergt nogal wat inspanningen van een DOKh medewerker. Onze docenten moeten wegwijs gemaakt worden in zoom, we moeten locatie en catering annuleren, alle deelnemers op de hoogte brengen, terechte vragen erover beantwoorden, een zoommeeting aanmaken en een gastvrouw inzetten om de zoommeeting te openen en op de achtergrond aanwezig te zijn voor de deelnemers en de docenten om bij technische problemen hulp te bieden. Dit kost veel tijd die ook betaald moet worden. Wij zullen alleen fysieke trainingen omzetten naar een online training als de inhoud van de training zich daarvoor leent zodat wij niet inleveren op kwaliteit. Hiervoor stemmen wij steeds goed af met de docenten. Wij menen dat wij er goed aan doen toch de nascholingen door te kunnen laten gaan op een veilige manier in tijden van Corona. Met deze toelichting hopen we op jullie begrip dat korting niet gegeven kan worden. En uiteraard, als fysieke scholing kan, zullen we dat zeker ook op die manier weer door laten gaan. Elkaar zien en ontmoeten zonder tussenkomst van een scherm blijft toch het meest waardevol!