T  072 - 527 91 00
meer contactgegevens
 

In company - Scholing op maat

DOKh biedt praktijkondersteuners de mogelijkheid om verschillende cursussen 'in company' te volgen. In het onderstaande overzicht vind je alvast een aantal mogelijkheden. De inhoud van een cursus kan in overleg worden aangepast aan jouw specifieke (na)scholingsvraag.

Wil je graag een nascholing die wij nog niet 'in company' aanbieden, dan kun je contact opnemen met het Helma Deutekom voor een aanbod op maat (072 - 527 91 03 of e-mail hdeutekom@dokh.nl). 

Filter scholingen

Gevonden scholingen

Intervisie
U wilt deelnemen aan een intervisiegroep of u hebt hulp nodig bij het samenstellen van een intervisiegroep? Neem dan contact op met DOKh. Onze kaderartsen supervisie en intervisie zijn u graag van dienst.
Meer informatie en inschrijven >


In company scholing voor meerdere disciplines
Wilt u een onderwerp multidisciplinair scholen? Met het gezondheidscentrum, de Hoed of in een andere setting vanwege multidisciplinaire afspraken? DOKh kan dit voor u verzorgen.
Meer informatie en inschrijven >


Teambuildingsdag
Samenwerken begint met elkaar verstaan, geïnteresseerd zijn in wat de ander bedoelt en wil. Door goed samen te werken, wordt het werk leuker, haal je meer uit elkaar en dus meer uit de praktijk. Je kunt dit op verschillende manieren trainen met elkaar.
Meer informatie en inschrijven >


Timemanagement
Te veel te doen? Heeft u steeds het onprettige gevoel dat uw werk niet af komt, dat privézaken in de knel komen en dat u achter de feiten aan rent? Wilt u daar verandering in aanbrengen?
Meer informatie en inschrijven >


Inloggen

Cursus uitgelicht

Volwassen- Kinder- en babyreanimatie met AED
Je collega roept dat je NU moet komen. In je praktijk ligt een patiënt op de grond en lijkt niet te ademen. Gelukkig heb je recent een reanimatietraining gevolgd en ga je zonder na te denken automatisch aan de slag. Je moet er helemaal niet aan denken dat het een baby of kind was geweest, maar ook dan handel je automatisch.
Meer informatie en inschrijven >